nyári feeling

 2009.06.29. 18:10

Extra esős horvátországi nyaralásból tértem vissza. A portál ezalatt előre feltöltött cikkekkel üzemelt, amiket az indulás előtti napokban toltunk fel. Hogy mennyit dolgoztam vele? Több órát, kb. 3-at. Ez miért lényeges? DTJ szeretné órákban rögzítve is látni a munkát. Eddig nem rögzítettem, hogy melyik tevékenységgel mennyi időm ment el, de lehet, hogy nem rossz ötlet rögzíteni. Bár akkor egy unalmas, száraz blog is lehet itt ez, ugyanis 1 hónapja azért nincs bejegyzés, mert amit mindig rutinszerűen, leginkább saját lelkiismereti kötelességből megcsinálok, azt nem akartam nap, mint nap beírni. Most éppen jófajta káosz van a portál háttértámogató cége körül, asszem tornádó készül. Kiváncsi vagyok utána mi lesz és hogyan tovább. Én már tudom, hogy mit tudok kihozni egy ilyen fajta magazinból, és több külső megerősítés is érkezett, hogy hasznos a cucc. Ezen kívül...?.. hm... ettől még sokkal többet is bele lehet tenni lelkesedésből, odafigyelésből, HA tudom, hogy a személyiségem vezérfonala érvényesülhet. Ha nem itt, akkor majd máshol, elvégre vár a HEP.

Egyéb: míg nem voltam itthon érkezett több program is, amit miután kimazsoláztam őket az emilek közül feltöltöttem a portálra. (1 óra meló)

Címkék: munkanapló aktuális helyzet

A bejegyzés trackback címe:

https://netjegyzet.blog.hu/api/trackback/id/tr151216027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása