Mi mindenre lehet jó az iwiw

 2009.05.29. 10:11

Hónapokkal ezelőtt volt egy hölgy, aki sokak szokásához híven bespammelt egy üzenettel az iwiw-en. Erre én most nem töröltem azonnal és tiltottam le magam körül, hanem visszaírtam neki. Abban nem tudok segíteni, amit kért, mert nem kávézom, így nincsenek kávézási szokásaim, amiről nyilatkozhatnék. Viszont nesze neked, itt az egészség derűje portál írjál cikket nekünk. Először persze szabadkozva visszaírt, hogy Á, azt nem, mert blabla... Jól van, nekem mindegy, csak egyszerüen ezt a ziccert nem hagyhattam ki.

Aztán kb 1 hete megint jelentkezett a hölgy, hogy ezt a cikket szeretné megjelentetni. Átnéztem az írást, és visszaírtam neki, hogy milyen változtatások mellett kerülhet fel a dolog. Gondoltam lehet, hogy megint elhallgat, de a szabály nálunk az szabály. :) De nem hallgatott el, átírta a cikket, plusz előállt egy olyan dologgal is, hogy lenne itt egy illetőnek gyógyulástörténete is, érdekel-e minket. Persze, írtam vissza, van ilyen rovatunk.

Az, hogy mi lesz végül, mindig mobilis, de ha motoszkálunk a neten, akkor igen nagy az esély, hogy egyre több profilba vágó és építő dologgal futunk össze.

Címkék: iwiw cikk

A bejegyzés trackback címe:

https://netjegyzet.blog.hu/api/trackback/id/tr551150435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása